BORCULO / LOCHEM – De Achterhoekse bedrijven Home of Happy Brands en MMProjects hebben de handen in een geslagen op zoek naar een geschikte oplossing voor (kleine) winkeliers en het winkelbezoek op afspraak dat zal gelden vanaf woensdag 3 maart.

Dit bericht gaat verder onder de advertentie

“Direct na de versoepelingen die afgelopen dinsdagavond aangekondigd werden, zijn we gaan nadenken over de detailhandel en of wij, samen met MMProjects, een steentje konden bijdragen. Gelijk na de persconferentie bedachten we de oplossing en zijn we gaan schetsen. Diezelfde nacht was de demo klaar. In de afgelopen dagen zijn de eerste versies live gegaan voor maar liefst 46 winkels!” aldus Bas Scholte in ’t Hoff van Home of Happy Brands.

Het resultaat is shoprooster.nl: een eenvoudige online tool waarmee consumenten een winkelblok of een tijdslot kunnen reserveren bij een winkel naar keuze. Uiteraard wordt hierbij direct rekening gehouden met de huidige of toekomstige richtlijnen die gelden. Zoals ook vanaf woensdag 3 maart, namelijk 4 uur van te voren een afspraak plannen en maximaal 2 bezoekers per verdieping.

Het aansluiten van winkels is eenvoudig en om de kosten voor de winkeliers ècht laag te houden – of het zelfs helemaal gratis te maken – proberen we dit zoveel mogelijk te laten verlopen via de gemeenten of winkeliersverenigingen. De tool ziet er eenvoudig uit en dat moet natuurlijk ook, maar er zitten behoorlijk wat mogelijkheden in voor zowel gebruikers als winkeliers, ook in de toekomst.

Meer weten of ook aansluiten? Op www.shoprooster.nl vindt u alle informatie en kunt u contact opnemen.